Monday, May 21, 2012

Zainur Asyraf in Purple mode


All My Latest picture.....

aku buat muka geram.......




                                             
                                       aku betul-betul tension kalau bab texting ni..                                              







buat muka pelik...



buat muka serius aku...



senyum lah kat camera... show me the smile.. ehe..



susah kalau camera ada 2, nak fokus dengan yang mana satu...



muka bajet kiutt



aku sebenarnya tengah tahan nak gelak tu...




i'm calling someone,.. can we take a break first...!!







pose lagi...


sorry yea buat sapa2 yang x suka view tengok muka aku,
aku nasihatkan jangan tengok..
ehe.. jangan marah yea...
gambar-gambar aku x menyusahkan hidup orang..
x kacau hidup orang..

No comments:

Post a Comment