Saturday, September 17, 2011

all my beloved niece..

aku kini sudah bergelar seorang bapa saudara.
walaupun aku belum bergelar bapa,
aku sudah mempunyai ciri-ciri kebapaan yang
wujud dengan sendirinya bila umor semakin meningkat,




aku mempunyai tiga orang anak saudara yang dikurniakan
kepada kakakku,
aku sayangkan ketiga-tiga mereka sangat-sangat,
seperti aku sayangkan anak aku sendiri,
even aku sendiri juga turut menjaga mereka,
so, x mustahil aku belajar untuk menjaga seorang yang bergelar anak.
   

     gambar aku ngan anak saudara aku yang sulung


matanya agak sepet sikit dlm family kami

      dia juga berkulit putih.
nak jangan nakal ek..

muka yang bosan menanti

ini gambar ank saudara aku yang no 2
 
ni dia tengah jenguk adik bongsu dia dalam katil tu.
ni la dia sewaktu masih kecil dulu.

 time dia masih kecil 
bila dia mula belajar untuk berdiri

anak saudara aku yang paling kecik
ni la dia lelaki baru dalam keluarga kami

lena sungguh dia tidur kan..?
ni time dia baru ja dilahirkan dihospital
pipi nya agak tembam bila makin besar

belum tumbuh gigi lagi, kantoi


mula nak nangis


pose cpat, pak cik ambik gambar ni

asyik bergerak ja bila pak cik nak ambik gambar ni



memang x pernah tinggalkan slimut ksygn dia tu


comel ketika tidur

adoh, gambar seksi ni.

serius sungguh muka nya tengok kamera


geram sungguh aku dibuatnya


No comments:

Post a Comment