Friday, August 26, 2011

raya m0de..!!

x lamak gik raya kn mnjelma..
ramadhan akn mninggalkn kita..

x sabar rasanya utk pulg ke kpg halaman..
aku masih brada di kuching buat masa ni...
blum brtolak pulang lg..
masih mnanti auntie aku utk pulang brsama..

fuh.. dok kt umah cuma dpt online je..
aku x minat langsung tngk tv..
sbb tu aku online je keja.

aku hidup kebosanan..

btw, raya tok aku ada plan mok potong rambut gik..
tp aku x jadi,
aku mok simpan pjg sikit gik..
hahaha..
x lamak gik mok cuti sem bah..
alang2..
biar la aku muncul sbgai Zainur yg baru,
yg lbih dikenali sbgai Asyraf..
'

ini la aku buat masa sekarang.. msih dlm process mnyimpan rambut
lebih panjang.. aku nk buat sikit kelainn pada hari raya ini.


versi rambut pjg..??
msti pelik kn...
skrg pn rmbut aku dh ckup pjg dh.
aku rs pas ni aku x potong la..

then brcakap tntg hari tu,
aku memang heran betul,
bengang aku dibuatnya..
time aku lagi otw pegi ke kelas,
aku brjalan ngn sweater hitam ku tu,
tangan 2-2 dlm poket sweater..
pastu, dtg la dlm skumpulan gurl brtentangn ke arah aku,
aku x da la pndang dorg, aku trus tunduk, jaga mata aku..
next, bila aku masuk celah2 dorg,
tiba2 ja ada slh dr sorg antara dorg mnarik tngn aku,
then dia trus brjlan tnpa mnoleh blkg.
fuh.. aku trtnya2, aku kenal ka kt gurl tu..??
kecil2 orgnya.. aku nk pnggil, aku x tahu sapa dia..
so aku trus ja jln pegi kelas...

ntah siapakah gadis misteri tersebut..

maybe slh sorg dr kwn aku..

No comments:

Post a Comment