Saturday, May 26, 2012

Mimpi yang menakutkan...


huhuh..
so creepy nightmare...


tiba2 aku muncul disebuah tempat yang aku langsung x tahu..


aku berjalan dalam kabus pagi yg masih gelap,
aku mencari mana hala tuju aku..
aku jalan n jalan..
pas tu,
aku trjumpa yg mayat,
agak mengejutkn..
mayat tanpa kepala, kaki sblah tiada,
badan hampir trputus dua,
aku beranikn diri,
aku dekati mayat itu, dan mengangkatnya utk mengenal pasti,
tiba-tiba, aku tergamam melihat rupa mayat itu..


aku terus terbangun....
alhamdulillah ku ucapkan pada diri...


kerana dalam mimpi sebentar tadi,
mayat yang ku jumpa adalah mayat aku sendiri..
jam tangan, saiz badan... 
i thought i was already dead...
aku tengok jam baru menunjukkn pukul 1.45am..


kemudian aku sambung tido balik.
tiba-tiba aku bermimpi lagi...


aku tiba disebuah tempat kesorangan,
di situ aku lihat, ada la macam tempat pembinaan..
aku tengok sana sini..
heran sebab langsung tiada orang..


then, aku terkejut melihat, ada sesuatu yang menuju kearahku dari jauh,
aku pun heran.. kelihatan seperti manusia cuma caranya berjalan agak pelik..
bila aku perhatikan betul2,
rupa-rupanya mereka adalah hantu,
aku lihat ada yang berjalan tapi kepalanya pecah,
ada yg terbang tanpa badan.
ada yang tembus anak panas pada kepalanya,
ada yang patah kaki,
rupa2 mereka yang amat menakutkan..


aku lihat ada serigala warna hitam sedang berlari ke arahku,


aku cuba melarikan diri,
aku sembunyikan diri di dalam suatu tempat, seperti library,
aku berjalan2 dicelah-celah rak buku,
tanpa ku sedar ada serigala dah berada didepanku,
aku telah diterkam oleh serigala itu, aku cuba melawan,
aku pukul serigala itu menggunakan kayu yg ku capai di sekitar aku,


aku berjaya meloloskan diri dari serigala itu,
tapi kemudian,
aku berhadapan pula dengan hantu-hantu yang masih menuju ke arah aku,
aku cuba melawan, tapi tiada guna,
aku pukul pun, bukan dapat apa2kan hantu itu..
slpas itu,
aku tiba-tiba kaku dan terjatuh,
aku telah dikelilingi mereka,
aku lihat mereka menggigit2 badanku,
memang terasa tajamnya..
bila lama2 aku rasa leher aku macam geli semacam jak,
walaupun ada rasa sakit2,


then aku terus terbangun..
melihat si kucing nak aku dua ekor berbaring atas badan aku,
apa lagi, aku terus alihkan mereka berdua,
haha.. badan ku berpeluh2...


huhu.. 

No comments:

Post a Comment